Конкурси конкурси конкурси ... Що робити, коли конкурси вже всіх дістали?


Ви знаєте, я вже більше не можу спокійно дивитись на конкурси Like/Share. Це вже стало настільки одноманітним, що сприймається як простий спам. Чому?
Дивіться самі, ось це скрін стіни профілю користувача, який бере участь в черговому лайк/шер конкурсі:


Як думаєте, чого тут не вистачає? Правильно, активності під постом - відсутні коментарі, шери і лайки. Чому? Дивимось далі, скрін наступного поста:

Відразу кидаєтсяь в очі відсутність активності. Чому так? Друзям людини, яка шерить конкурси це не цікаво. Чому? Тому що в людини один за одним 90% таких постів. Друзі це ігнорують, оскільки це перетворилося в інформаційний фон-спам. Все. 
Раніше, коли істерія конкурсів лише зароджувалась, ними активно займались професійні "призолови" (особи, які полюють на конкурси, одночасно беручи участь в безліч активностях, головне хоч десь перемогти). Сьогодні більшість користувачів соцмережі в тій чи іншій мірі призолови - люди швидко вчаться і адаптуються.;)

Основні проблеми стандартної механіки лайк/щер:

  1. спад активності після проведення конкурсу;
  2. притік нерелевантної аудиторії;
  3. розмиття статистики.
Ок, якщо стандартна механіка нам не підходить, тоді які альтернативи?
Для початку давайте спробуємо наступним чином:

  1. бути підписником;
  2. лайк/шер сторінку чи публікацію про конкурс (краще без шер взагалі;))
  3. додаткова дія.
Додаткова дія - щось зробити:
  • просто відмітити @друзів
  • запросити @друзів (1-го, 3-х чи більше)
  • зробити/опубілкувати фото/відео
  • ...
Які ще ідеї?


 






Зверніть увагу на останній приклад - тут механіка лайк/шер + запросити @друзів. Учасники конкурсу особливо не стараються, навіть не пишуть "запрошую" чи "ходи зі мно. на РЕЙВ", вони тупо відмічають друзів, які отримують сповіщення і відразу розуміють що це конкурс, які раніше наздоганяли з допомогою "шер", а тепер ось таким способом. По суті це вде також спам. Люди швидко навчились відмічати @лрузів. Тому такі механіки варто ускладнювати та урізноманітнювати.

Зустрічайте - Гейміфікація в SMM.

Гейміфікація - (ігрофікація, геймізація, англ. gamification) використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті.

Придумуємо ідею і створюємо публікацію про консурс/гру, закріплюємо на стіні. Весь процес та підсумки відбуваєтсья в коментарях до прикріпленої публікації:

Ігрове поле - ковер сторінки FB:

Майбутнє за креативними концепціями та нестандартними ідеями!


Пробуйте, творіть, досягайте успіху.;)






0 коментарі:

Дописати коментар