Ви знаєте, я вже більше не можу спокійно дивитись на конкурси Like/Share. Це вже стало настільки одноманітним, що сприймається як простий спам. Чому?
Дивіться самі, ось це скрін стіни профілю користувача, який бере участь в черговому лайк/шер конкурсі:
Як думаєте, чого тут не вистачає? Правильно, активності під постом - відсутні коментарі, шери і лайки. Чому? Дивимось далі, скрін наступного поста:
Відразу кидаєтсяь в очі відсутність активності. Чому так? Друзям людини, яка шерить конкурси це не цікаво. Чому? Тому що в людини один за одним 90% таких постів. Друзі це ігнорують, оскільки це перетворилося в інформаційний фон-спам. Все.
Раніше, коли істерія конкурсів лише зароджувалась, ними активно займались професійні "призолови" (особи, які полюють на конкурси, одночасно беручи участь в безліч активностях, головне хоч десь перемогти). Сьогодні більшість користувачів соцмережі в тій чи іншій мірі призолови - люди швидко вчаться і адаптуються.;)
- спад активності після проведення конкурсу;
- притік нерелевантної аудиторії;
- розмиття статистики.
Ок, якщо стандартна механіка нам не підходить, тоді які альтернативи?
Для початку давайте спробуємо наступним чином:
Для початку давайте спробуємо наступним чином:
- бути підписником;
- лайк/шер сторінку чи публікацію про конкурс (краще без шер взагалі;))
- додаткова дія.
Додаткова дія - щось зробити:
- просто відмітити @друзів
- запросити @друзів (1-го, 3-х чи більше)
- зробити/опубілкувати фото/відео
- ...
Які ще ідеї?
Зверніть увагу на останній приклад - тут механіка лайк/шер + запросити @друзів. Учасники конкурсу особливо не стараються, навіть не пишуть "запрошую" чи "ходи зі мно. на РЕЙВ", вони тупо відмічають друзів, які отримують сповіщення і відразу розуміють що це конкурс, які раніше наздоганяли з допомогою "шер", а тепер ось таким способом. По суті це вде також спам. Люди швидко навчились відмічати @лрузів. Тому такі механіки варто ускладнювати та урізноманітнювати.
Зустрічайте - Гейміфікація в SMM.
Гейміфікація - (ігрофікація, геймізація, англ. gamification) використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті.
Придумуємо ідею і створюємо публікацію про консурс/гру, закріплюємо на стіні. Весь процес та підсумки відбуваєтсья в коментарях до прикріпленої публікації:
Ігрове поле - ковер сторінки FB:
Майбутнє за креативними концепціями та нестандартними ідеями!
Пробуйте, творіть, досягайте успіху.;)
0 коментарі:
Дописати коментар