Маркетинг в Instagram стає все популярнішим - насправді, саме минулого місяця Instagram виявив, що зараз має понад 2 мільйони активних рекламодавців на платформі.
З огляду на це, не дивно, що все більше з’являється різних інструментів для роботи з Instagram - кращі фільтри для фото, аналітика, відкладені публікації та багато ін.
Переважна більшість цих інструментів є платними. Але для того, щоб освоїти хоч щось безкоштовне як поділюся в цьому дописі деякими корисними речима.
Ось чотири найкращі безкоштовні маркетингові інструменти для Instagram, які варто спробувати.
1. Buffer
“Буфер” - це сервіс для відкладеного постингу в соцмережах. В безкоштовній версії доступно для підключення лише три соцмережі, одна з яких Instagram.
До речі Buffer пропонує власний графічний сервіс для створення простих зображень для соцмереж (наприклад цитати) - https://pablo.buffer.com/
Безкоштовна версія: https://buffer.com
2. Simply Measured
Сервіс соціальної аналітики пропонує ще ряд безкоштовних інструментів, серед яких аналітика для вашого акаунту в Instagram. У звіті наведено чіткі статистичні дані, а також дані щодо кількості ваших публікацій, розподілу типів публікацій (наприклад, відео та фотографії), загальної кількості взаємодій, кількість лайків та загальна ефективність. Він також допоможе визначити згадки ключових слів у коментарях, найбільш ефективних фільтрах, місцях своїх найефективніших публікацій та найкращих днів та годин, для ще більш ефективного залучення вашої аудиторії.
Інструмент, в основному, дає вам повний огляд того, наскільки ефективними є ваші зусилля в Instagram, що саме варто змінити, що працює, а що ні.
Безкоштовна функція доступна лише для акаунтів, кількість фоловерів якиз не більша ніж 25 000!
Безкоштовний інструмент для Instagram: https://simplymeasured.com/free-social-media-tools
3. Crowdfire
Crowdfire є одним із небагатьох інструментів, який допомагає вам отримувати підписників з мінімальними зусиллями. Інструмент дає змогу стежити за підписниками ваших конкурентів, які часто складаються з вашої цільової аудиторії, яку ви також хочете досягти.
Дослідження показують, що близько 30% людей, на яких ви підписуєтесь, підписуються на вас у відповідь, і цей відсоток потенційно може бути більшим, якщо ви є тим, чим ваша потенційна аудиторія може зацікавитись.
В безкоштовній версії можна додати лише один акаунт Instagram.
Безкоштовна версія Crowdfire: https://web.crowdfireapp.com
4. Безкоштовна офіційна аналітика Instagram.
Інструмент Instagram Insights надає вам всі основні статистичні дані, необхідні для того, щоб аналізуючи та корегуючи стратегію ви могли охопити в Instagram потрібну аудиторію - і отримувати бажаний результат. Якщо у вас немає часу та ресурсів, щоб спробувати додаткові інструменти, або якщо ви не впевнені, що Instagram - це правильний канал для вашої маркетингової стратегії, спочатку скористайтеся Instagram Insights.
Після того, як ви налаштували свій Instagram Business Profile, ви матимете доступ до безкоштовної аналітики, що вам абсолютно необхідно в будь-якому випадку.
Рекомендую спробувати кожен з вище перерахованих інструментів, але для економії часу активно почніть використовувати лише деякі з них. З часом, ви відчуєте чого саме вам не вистачає, і тоді сміливо підключайте нові інструменти.
Отримуйте актуальні новини на e-mail ⤵
0 коментарі:
Дописати коментар