98 параметрів, за якими Facebook таргетує користувачів.

98 параметрів, за якими Facebook таргетує користувачів. Практичний курс #SMM на 100%. Львів.


На Washington Post вийшла цікава стаття, як Facebook таргетує аудиторію для реклами.
Якщо ви думаєте, що Facebook орієнтується лише на вказаній вами про себе інформаціі - то ви сильно помиляєтесь. Ви навіть не уявляєте як багато про нас знають. Facebook отримує інформацію про ваші переміщення з геолокаційні сервісів, слідкуєм за вашою поведінкою з допомогою Facebook-пікселя встановленого на сайтах. Facebook знає, якщо не все, то дуже багато чого.
Нижче список з 98 параметрів, за якими Facebook таргетує користувачів + ідеї товарів/послуг для таргетингу:

1. Геолокація. Базовий таргетинг. Facebook дозволяє таргетувати не тільки по людям, які проживають в певному місці, але і по тим, хто зараз подорожує по даному місцю, що незамінне для HoReCa та інших бізнесів, орієнтованих на туристів .
2. Вік. Базовий таргетинг.
3. Належність до покоління. Покоління X потихеньку старіє, а значить перестає бути актуальним для маркетологів. Покоління Y вже зовсім по інакшому поводить себе при здійсненні покупок. А на підході вже покоління Z. В результаті, таргетинг по поколінням набагато актуальніший для сегментації аудиторії, ніж звичайний таргетинг за віком.
4. Стать. Базовий таргетинг.
5. Мова. Підходить для онлайн-проектів (в даному випадку не важливо, де людина живе - важливо якою мовою спілкується/пише), для додатків, один із способів роботи з діаспорою.
6. Рівень освіти. Актуально, якщо така характеристика є в портреті Ц/А.
7. Область освіти. Додатковий елемент професійного орієнтування, також актуальне для бізнесів орієнтованих на студентську аудиторію.
8. Конкретне місце навчання. Серед випускників топових ВУЗів (тих хто випустився 10 і більше років тому) більша концентрація людей з рівнем доходу вище середнього.
9. Етнічна приналежність. Якщо така характеристика є в портреті Ц/А.
10. Рівень доходів. Не до кінця зрозуміло - як саме Facebook цей параметр визначає, проте досвід показує, що потрапляння високе. Відповідно, дозволяє показувати користувачеві рекламу тієї лінійки продукції (економ, медіум, преміум), яку він ймовірно купить.
11. Тип житла у власності. Орієнтування по доходах, а також, можливість виділити свою аудиторію для бізнесів, прив'язаних до типу житла (наприклад, клінінг, або ландшафтні роботи).
12. Вартість житла. Орієнтування по доходах.
13. Розмір житла (кількість кімнат). Аналогічно з п.11.
14. Квадратура житла. Аналогічно з п.11.
15. Рік побудови житла. Орієнтування по доходах + розуміння які саме проблеми можуть бути у власників житла, в залежності від віку. Для новобудов актуальний початковий ремонт і предмети меблів / інтер'єру, для старого фонду - капітальний ремонт, комунікації і т.д.
16. Склад домогосподарства. Сімейні пропозиції.
17. Користувачі, у яких в найближчі 30 днів особисте свято. Хороший результат показують «вітальні» оголошення. Також, пропозиції щодо організації свят, послуг ресторану, оренді приміщень і т.д.
18. Користувачі, які зараз у від'їзді.
19. Користувачі, у друзів або подружжя яких весілля, новосілля або День Народження найближчим часом. Нескінченна кількість варіацій - «порадуй улюблену», «не знаєш, що подарувати другу?» і т.д.
20. Користувачі у відносинах «на відстані». Романтичні подарунки, перельоти, подорожі.
21. Користувачі у нових відносинах. Романтичні подарунки, використання романтичної тематики в оголошеннях.
22. Користувачі, які отримали нову роботу.
23. Нещодавно заручені. Простір для весільної індустрії.
24. Нещодавно одружилися. Нерухомість, предмети інтер'єру, меблі, побутова техніка. За рахунок «весільних» грошей - схильні до імпульсивних покупок.
25. Нещодавно переїхали. Предмети інтер'єру, меблі, побутова техніка, дрібний ремонт.
26. Користувачі, у яких скоро День Народження. Аналогічно з п. 17.
27. Батьки. Вся дитяча індустрія - одяг, іграшки, розвиваючі центри і т.д.
28. Очікування дитини. Попередні покупки дитячих товарів, товари для вагітних, здоров'я.
29. Матері (з поділом на категорії «мами в тренді», «домогосподарки» і т.д.). Аналогічно з п. 27. з досвіду наших кампаній, до речі, це майже синоніми - рішення про покупках для дітей в переважній більшості випадків приймають жінки. Орієнтування на батьків зазвичай особливих результатів не дає.
30. Користувачі які активно цікавляться політикою. Аудиторія онлайн-ЗМІ.
31. Консерватори і ліберали.
32. Статус відносин.
33. Місце роботи. Професійний таргетинг. Можливість виходу на осіб, які приймають рішення - важливий таргетинг для B2B-бізнесів і для хедхантерів.
34. Індустрія. Професійний таргетинг. Можливість виходу на осіб, які приймають рішення - важливий таргетинг для B2B-бізнесів і для хедхантерів.
35. Назва посади. Професійний таргетинг. Можливість виходу на осіб, які приймають рішення - важливий таргетинг для B2B-бізнесів і для хедхантерів.
36. Тип офісу.
37. Інтереси. Психологічний і поведінковий таргетинги - можливості застосування необмежені.
38. Мотоциклісти. Для мото та суміжних індустрій.
39. Користувачі, які збираються купити автомобіль (в тому числі таргетуванню піддаються дані як скоро планується покупка і якої марки буде автомобіль). Орієнтування по рівню доходів.
40. Користувачі, які купують автозапчастини та авто аксесуари. Автоіндустрія.
41. Користувачі, яким імовірно потрібні автозапчастини та послуги автосервісу. Для індустрії запчастин і автосервісів.
42. Клас і бренд автомобіля, на якому їздить користувач. Можливість тонше націлити по марках авто, таргетинг по доходах.
43. Рік, в якому був куплений автомобіль. Можливість тонше націлити.
44. Вік автомобіля. Можливість тонше націлити.
45. Яку суму користувач імовірно витратить на покупку наступного авто. Орієнтування по доходах. Орієнтування для продавців авто.
46. ​​Коли користувач імовірно купить наступне авто. Орієнтування для продавців авто.
47. Скільки співробітників працює в компанії.
48. Власники малого бізнесу. Особи, які приймають рішення + таргетинг по доходах.
49. Менеджери і керівники. Орієнтування по доходах + таргетинг на осіб, які приймають рішення.
50. Користувачі, які беруть участь у благодійній діяльності. Для благодійних організацій + поведінковий таргетинг.
51. Операційна система встановлена ​​на комп'ютері користувача. Для IT-продуктів.
52. Користувачі, які грають в браузерні ігри. Для розробників ігор + поведінковий таргетинг.
53. Власники ігрової консолі. Для виробників консолей + поведінковий таргетинг.
54. Користувачі, які створювали заходи на Facebook. Організатори заходів, бізнесмени, PR-фахівці, маркетологи.
55. Користувачі, які здійснювали платежі через Facebook. Схильність до онлайн-покупок, можливість продавати в інтерфейсі FB.
56. Користувачі, які здійснювали платежі через Facebook в обсязі вище середнього. Те ж що і в п 55, плюс таргетинг по доходах.
57. Адміністратори Facebook-сторінок. Бізнесмени, інтернет-маркетологи, PR-фахівці, маркетологи.
58. Користувачі, які недавно публікували фото на Facebook. Активна аудиторія.
59. Браузер. Для IT-продуктів/сервісів.
60. Email-сервіс.
61. «Ранні послідовники» технологічних новинок. Аудиторія сприйнятлива до всього незвичайного і нового.
62. Експати. Відповідна індустрія для ресторанів, клубів, кафе, індустрії розваг.
63. Користувачі, які належать до кредитного об'єднання, національного або регіонального банку. Для фінансової індустрії.
64. Інвестори. Орієнтування по доходах + можливість залучення до інвестиційних проектів.
65. Кількість відкритих (можливих згідно з домовленістю з банком) кредитів.
66. Активні користувачі кредитних карт. Для фінансової індустрії.
67. Тип кредитної картки. Для фінансової індустрії.
68. Власники дебетових карт. Для фінансової індустрії.
69. Користувачі, які поповнюють баланс своєї кредитної картки. Для фінансової індустрії.
70. Слухачі радіо. Таргетинг за музичними і не тільки смаками.
71. Уподобання ТВ-шоу. Таргетинг за смаками - актуально для онлайн-ресурсів, для просування тренінгів, розважальних заходів тощо.
72. Користувачі мобільних гаджетів (в прив'язці до бренду-виробнику). Орієнтування по доходах, за купівельними перевагами.
73. Тип інтернет-з'єднання.
74. Користувачі, які недавно купили смартфон або планшет.
75. Користувачі, які виходять в онлайн з допомогою смартфона або планшета. Таргетинг пропозицій мобільних додатків.
76. Користувачі, які використовують купони. Пропозиція купонів, знижок, акцій тощо.
77. Тип одягу, яки купує користувач. Споживчі переваги, смакові переваги, таргетинг по доходах.
78. Пора року, в яку користувач частіше займається шопінгом. Підлаштування сезонних пропозицій.
79. Постійні покупки алкоголю. Facebook навчився відокремлювати алкоголіків. Що ще з ними робити, окрім як лікувати - не ясно.
80. Покупці бакалії (за категоріями). Для рітейл-мереж і продавців бакалії.
81. Покупці косметики і товарів для догляду за собою. Відмінний таргетинг для виробників і продавців цих самих товарів.
82. Покупці різних медикаментів. Ідеальний таргетинг для медичних компаній +плюс актуальна інформація про стан здоров'я.
83. Покупці товарів для будинку.
84. Покупці товарів для дітей і тварин (з категоріями тварин).
85. Користувачі, які витрачають на покупки більше середнього. Шопоголіки, або люди не схильні економити - бажана аудиторія для багатьох бізнесів.
86. Користувачі схильні до покупок онлайн. У сукупності з іншими параметрами таргетування дозволяє розділяти купівельні потоки і одному давати онлайн оффер, іншому оффлайн. Наприклад, таргетинг «Купуй онлайн» + таргетинг «покупці косметики» - буде залучатися аудиторія на онлайн оффер, а просто «покупці косметики» отримуватимуть як оффер купон на знижку в оффлайн-магазині.
87. Типи ресторанів, в яких харчується користувач. Крім власників ресторанів і кафе, це також відмінний таргетинг для майнового, смакового і поведінкового таргетингу.
88. Тип магазинів, в яких здійснює покупки користувач. Аналогічно п.87.
89. Користувачі, які відгукуються на онлайн-пропозиції компаній, наприклад автострахування, вищої освіти і т.д. Конверсія в цільові дії офера серед цієї аудиторії буде вище.
90. Час, коли користувач перебуває вдома. Як варіант таргетингу для сервісу  доставки їжі тощо.
91. Користувачі, які збираються незабаром переїжджати. Індустрія перевезень, меблі, інтер'єр і т.д.
92. Користувачі, які цікавляться важливими подіями - Олімпійськими іграми, Рамаданом, чемпіонатами і т.д. Поведінковий і світоглядний таргетинги.
93. Часто подорожуючі користувачі. Як мінімум, середній рівень доходу, інтерес до продуктів адаптованих для подорожей (банківські карти з милями і т.д.).
94. Користувачі, які змінили роботу.
95. Як користувач проводить відпустку. Для індустрії розваг і туризму.
96. Користувачі, які нещодавно повернулися з подорожі.
97. Користувачі, які користуються тревел-додатками. В першу чергу, для самих тревел-додатків, також для сервісів, які обслуговують самостійних мандрівників.
98. Користувачі таймшера. Для продавців таймшера.

Курс #SMM_на_100% - Залишайтесь на зв’язку.;)

п.с. Оригінал статті:
https://www.washingtonpost.com/news/the-intersect/wp/2016/08/19/98-personal-data-points-that-facebook-uses-to-target-ads-to-you/

Отримуйте актуальні новини на e-mail ⤵







0 коментарі:

Дописати коментар