Коли я вперше дізнався про сервіс Promorepublic, це була система автоматизації проведення конкурсів в соцмережах.
З того часу втекло багато води, і Promorepublic серйозно еволюціонував, отримавши не один гранд інвестицій.
Сьогодні Promorepublic - це система автоматизованої роботи з соцмережами з широким функцыоналом: календар, ідеї (я їх називаю напівфабрикати :)) для публікацій в соцмережах, відкладений постинг, Momento-функція автоматичного визначення оптимального часу для публікацій, графічний редактор і аналітика.
Цей сервіс я вже згадував у статті “5 сервісів, які автоматизують і пришвидшують роботу SMM-спеціаліста: плюси та мінуси”, а сьогодні я хочу більш детальніше до нього придивитись.
Зовсім недавно команда Promorepublic релізнули апдейт майже всього функціоналу, і працювати з сервісом стало ще зручніше.
Давайте по порядку.
Новий вигляд значно юзабельніший, особливо зручно перемикатись зліва між сторінками, які ведеш, і весь інтерфейс сервісу при цьому тепер не перевантажується. Незалежно від того де ти зараз знаходишся, відчуваєш що працюєш в єдиному вікні.
Календар.
Каталог ідей.
Аналітика.
Нове вікно планування дати та часу виходу публікації.
Графічний редактор - тепер там ще більше об’єктів та різних форм.
Будь-яку ідеї для публікації можна відредагувати в редакторі на власний смак - повністтю змінити фон, текст та додати власне лого чи брендовану рамку.
З’явилась підтримка LinkedIn (наразі лише приватні профілі).
Нові тарифні плани.
Лайфхак читачам мого блогу - якщо зареєструєтесь в сервісі Promorepublic ось за цим посиланням - отримаєте місяць бізнес тарифу всього за 1 євро.
До нових зустрічей.;)
п.с. Триває реєстрація на практичний ОНЛАЙН курс #SMM на 100%.
0 коментарі:
Дописати коментар