Вечір напередодні Старого Нового року, і мені чомусь згадались останні кілька тижнів, а саме період до і після Нового року, а також Різдво. І ось коли всі готуються вже вдруге зустрічати Новий рік, я вирішив сісти і нарешті викласти свої думки стосовно важливої теми - "SMM у святковий період".
Так, Новий рік вже фактично почався, швидко пролетіли інші свята, але ж попереду нас чекаю ще багато цікавих подій (день св. Валентина, 8 березня, Великдень та ін.).
У святкові періоди в соціальних мережах настає не аби яка чарівність та магія, справжня неймовірна казка, таке бажане те, чог оми так довго і сильно чекаємо, відчуваючи як тремтять наші серця - "знижка -20%, -40%, -50%, КУПУЙ КУПУЙ КУПУЙ …
КОНКУРС КОНКУРС КОНКУРС!!!" ...
Шер, лайк ...
В цей час, всі ми спостерігаємо, що SMM для бізнесу "перевиконують" всі немислимі норми.
Очікування бізнесу - користувачі беруть участь в конкурсах і спішать отримати свої знижки, тут і зараз здійснити покупку.
Реальність - ніхто нікуди не спішить, навіть коли беруть участь в конкурсі.
Уявляю себе на місці підприємця, який також в цей період хоче зробити якусь активність в соцмережах:
- написати публікацію про знижку -20%. А який сенс, якщо нічим не виділятиметься серед інших аналогічних пропозицій.
- ооо, а ми запустимо рекламу на вищезгадану публікацію. Ну так всі такі мудрі, через що й вартість не мала, бо всі одночасно спохватились за рекламу. Не варіант.
- конкурс, так! Ось він, справжній порятунок ... Як би не так. Ваш конкурс буде всього навсього черговим лайк/шер і зроби щось там ще (це в кращому випадку), серед сотні аналогічних конкурсів, в яких люди беруть участь не задумуючись — лайк/шер, так і який там наступний конкурс ... Ваш буде десь так 45-м, якщо не 145-м.
Незважаючи на сумні перспективи, вихід є - чітка стратегія роботи та підготовка заздалегідь.
Підготовка до св'яткового періоду: дизайн. текстовий опис, серія святкових публікацій - створюємо атмосферу, конкурси.
Тепер детальніше.
Дизайн.
Готуємо гарне оформлення бізнес-спільнот до згідно тематики очікуваних св'ят.Ось кілька прикладів періоду Нового Року та Різдва.
Текстовий опис.
Продумуємо текстовий опис до опублікованих зображень (наприклад опис обкладинки в Facebook).Пишемо серію публікацій згідно тематики свята.
Конкурси.
Традиційна механіка - Like & Share + Random.org.Але, правда така, що традиційна механіка Like & Share + Random.org це
1. люди активні виключно задля отримання виграшу;
2. спад активності в спільноті після завершення конкурсу.
Тобто після того, як ви перестали щось віддавати, ви, а точніше ваша бізнес сторінка в соцсмережі, автоматично перестає бути цікавою, навіть для тих, хто підписався у час конкурсу. Те не варто обманювати себе — ці люди підписались до вас вже в сотнях інших конкурсів. Гадаєте вони слідкують тепер за усіма спільнотами, до яких долучились задля конкурсу, а саме ваша спільнота для них є особливою і цікавою?;)
Якщо вас цікавить збільшення активної лояльної аудиторії - тоді типову механіку "Підпишись, лайк та шер" обходимо стороною. Таким чином відсікаємо людей, які масово беруть участь в різних конкурсах.
Готуємо цікаві конкурси за наступною формулою "Бути підписником, лайк та шер публікацію про консурс, здійснити певну дію в коментарях (викласти фото, написати свою думку і тегнути друзів". Можна додати умову, що публікація про конкурс на вашій стіні не повинна опускатись нижче 5-ї позиції.
Варіації цієї конкурсної механіки можуть бути різними. Важливо:
1. відрізнятись від інших
2. отримати цікаву активність під публікацією про конкурс (а не лише коментарі типу "+")
3. отримати НЕ кількісний, а ЯКІСНИЙ ріст лояльної аудиторії.
Пробуйте нестандартний підхід. Наприклад, компанія виробник напоїв Tampico запустила конкурс-гру під назвою Emojiball (Cмайлик). Користувчі соймереж повинні обрати 5 із 24-х емоцій, і написати пубілкацію з ними додавши хештег #TampicoEmojiball. Ось такі прості умови для того, щоб взяти участь в грі. Люди, які відгадали правильну комбінацію емоцій отримують приз.
Tampico запустили гру в Facebook та Twitter, і насолоджувались безпрецедентно великою кількісттю учасників гри та результатами.
Використовуйте емоції в своїх Facebook маркетингових кампаніях.
Що отримуємо в результаті незвичайних підходів до конкурсних механік
1. створюється відповідна атмосфера в спільнотах2. підвищення лояльності серед ваших підписників
3. отримуємо збільшення активності та охоплення
4. отримуємо більше шансів збільшити наші продажі.
Використовуйте нові формати публікацій в Facebook, такі як "Карусель", "Відео слайд-шоу".
Хороших вам продаж в SMM.:)
0 коментарі:
Дописати коментар