10 питань SMM спеціалісту, перед початком його роботи.

10 питань SMM спеціалісту, перед початком його роботи. SMM курси в м. Львів. SMM на 100%. Богдан Довжний.


1. Чи можете продемонструвати приклади ваших робіт?

Так, саме з цього в більшості випадків починається розмова. І добре мати хоч якісь кейси що показати та коротко розповісти про них.

2. Де можна переглянути ваші минулі проекти?
Вирішується просто, сформувавши заздалегідь файлик з вашим портфоліо, який повинен містити посилання на проекти, декілька скріншотів та короткий опис результатів.

3. Хто буде керувати моїми бізнес-сторінками в соціальних мережах?
Якщо маєте намір долучити до проекту когось із вашої команди, варто проінформувати замовника хто саме це буде, який досвід в цієї людини тощо. Пам’ятайте — чим прозорішими та зрозумілішими будуть всі процеси для замовника, у вас більше шансів на довготривалу співпрацю.

4. Як ми будемо оцінювати ROI?
Так, ми знаємо що коли мова йде про ROI соцмереж тут місцями все не просто, і для оцінки потрібен тривалий час. Але ви повинні вміти аналізувати конверсії, а також пояснити що потрібно для їх досягнення.

5. Як виглядатиме звіт?
Формат, що туди входить, звітний період ... - клієнт очікує отримувати від вас хоч якісь дані, щоб бачити роботу над проектом, де чітко відображаються зростаючі показники.

6. Яка ваша стратегія?
В чому полягає суть запропонованої вами стратегії? Плюси та мінуси, переваги та загрози, плани на недалеке майбутнє ...

7. Як саме, і який саме ви створюватимете контент?
Текст — об’єми символів, зображення — розміри та кількість, за можливості — відео та їх сценарій, витрати на з’йомки та монтаж ...

9. Що таке успішний SMM? Як саме він виглядає та як його виміряти?
Прогноз результатів, від чого залежать показники, що можна зробити в майбутньому для їх зростання.

10. Скільки все це коштуватиме?
;)








0 коментарі:

Дописати коментар