На наших практичних курсах #SMM_на_100% часто запитують, “А в який час краще писати в соцмережах? Скільки публікацій варто писати на день?”.
Розглянемо це питання на прикладі Fcebook, оскільки всі ми знаємо про алгоритми ранжування публікацій в стрічці новин цієї соцмережі.
Отже, спочатку ми писали рідко, потім для збільшення охоплення ми писали все частіше і частіше. Після цього почали з’являтись нові інструменти та особливості ранжування алгоритму, наприклад відео в пріоритеті (але не завжди, все залежить від того, наскільки відео цікаве людям), та live трансляції. Здавалося б достатньо часто генерувати відео-контент (згідно з Social Bakers люди в Facebook завантажують відео набагато частіше, ніж в YouTube) та запускати трансляції наживо, - але не все так просто. Кількість публікацій та використання нового функціоналу не є гарантією отримання хорошого охоплення.
Є дві причини, чому Facebook маніпулює нами (адміністраторами бізнес сторінок):
- Facebook хоче, щоб ми перестали надто часто публікувати.
- Facebook хоче, щоб ми публікували частіше, якщо до того ми робили це рідко.
Перед тим як тиснути кнопку “опублікувати” перегляньте вашу публікацію і запитайте себе:
- Чи це релевантно вашій аудиторії?
- Чи це корисне вашій аудиторії?
- Чи це найкраща публікація, яку ви можете придумати сьогодні?
А якщо вам важко придумувати постійно щось нове і цікаве, ми вам допоможемо. Долучайтесь до оновленого практичного курсу >> #SMM_на_100%.
До зустрічі в аудиторії.;)
0 коментарі:
Дописати коментар