Нещодавно Google ввів дуже цікаву новинку в функціонал керування бізнес сторінками Google My Business - мікро-публікація. Що це таке?
Якщо ваш бізнес зареєстровано в Google Maps в якості локації, яка також прив'язана до бізнес сторінки в Google+ , то відповідно крім звичайної пошукової видачі, збоку ми бачимо ось таке:
Знайома картина?:)
Відтепер крім основної інформації, можна додати мікро-публікацією з кнопкою CTA (заклик до дії). Розбираємо процес в деталях:
1. логінимось в Google My Business.
2. Бачимо сповіщення про нову функцію. Тиснемо на кнопку Create Post (створити публікацію).
3. Можна додати текст та зображення, мінімальний розмір якого 720 х 720 пікселів. Але для якісного відображення я рекомендую створти зображення розміром 1080 х 1080 пікселів.
4. Максимальна кількість символів тексту публікації - 1500 символів (близько 300 слів). Додайте кнопку CTA (заклик до дії).
5. Після завершення процесу, у вас вийде щось подібне.
Що можна написати в тексті мікро-пубілкації:
- анонс події
- спецпропозиція (акція, знижка ...)
- анонс нового товару
- новини компанії
- цікавий контент для привернення увагу.
Google зробили все надзвичайно просто для того, щоб ми могли ще більше захоплвювати нашої ц/а.
Напишіть в коментарях ваші плани стосовно використання мікро-публікацій в Business.google.com.
Дякую за увагу.:)
Отримуйте актуальні новини на e-mail ⤵
0 коментарі:
Дописати коментар