Команди Facebook Marketing Science і Facebook Creative Shop об'єдналися, щоб проаналізувати власні (і не тільки) дослідження, проведені за останні роки, розібратися, як поведінка користувачів впливає на маркетингові та креативні стратегії, і особливо зосередитися на мобільних пристроях.
Результати дуже цікаві:
1. Люди витрачають в середньому 1,7 секунд на будь-який мобільний контент.
2. Майже половина дорослих в США стверджують, що перевіряють свій смартфон 30 разів на день.
3. Ми змінюємось і тепер ще більше орієнтуємось на візуальний контент. Три з п’яти найчастіше використовуваних додатків в США орієнтовані на фото, відео та ілюстративний матеріал.
4. Кількість людей, які проводять прямі трансляції (live video) зросла по всьому світі більше, ніж в чотири рази.
5. Споживання контента з екрану мобільного пристрою (смартфон/планшет) відрізняється, від перегляду телевізора. Але маленький екран, не такий вже маленький, і досить успішно конкурує з телевізором за увагу користувача. Просто різні платформи кажуть про різні способи мислення.
Джерело Insights.fb.com
Отримуйте актуальні новини на e-mail ⤵
0 коментарі:
Дописати коментар