5 порад, як ефективно працювати

Практичний курс #SMM на 100%. SMM курси в м. Львів. SMM на 100%. Богдан Довжний
Як підвищити свою продуктивність?
Мене часто мучить це питання, оскільки оберти збільшуються, вільного часу стає менше, а час для роботи доводиться прискіпливо розподіляти, щоб встигати заплановане.

5 порад, як ефективно працювати:

1. використовуйте програми "автотрекери" часу - це такий спецсофт, який аналізує все, чим ви займаєтесь на комп'ютері, а потім видає статистику скільки часу було витрачено на роботу, а скільки на розваги.

2. Ламайте стереотипи дедлайнів. Якщо у вас план зробити роботу в п'ятницю до 15:00 - зробіть це в четвер до вечора, і тоді п'ятниця можливо у вас буде вільна.

3. Вписуйте в щоденний розклад свого дня абсолютно все. Той, хто бачив мій Google Calendar напевно в шоці з кількості завдань, які я ставлю перед собою. Але секрет полягає в тому, що варто записувати в календар абсолютно всі дрібниці, наприклад крім робочих to-do листів, нотатка-нагадування з переліком продуктів. Це прозвучить дивно, але коли я більше планую, я все можу виконати швидше.

4. Прискорюйте час споживання контенту. Використовуйте два монітори (можлива комбінація ноутбук/комп'ютер + планшет), на одному зосередьтесь на роботі, на іншому - все решта: месенджери, пошта, навчальне відео чи плеєр з аудіокнигою. До речі більшість плеєрів мають функцію 2х пришвидшення, що дозволяє менше часу витрачати на перегляд/прослуховування, нехай й вкрай корисного контенту.

5. Не відкривайте електронну пошту до обіду. Як тільки вранці ви почнете відповідати на листи, через деякий час прийдуть нові і т.д. Краще цей час використати більш ефективно, а саме приділити увагу своєму бізнесу та творчому натхненню. А вже з обіду можна розібрати всю електронну кореспонденцію.

Сподіваюся ці прості поради допоможуть зробити ваші будні більш приємними та ефективними!:)

Отримуйте актуальні новини на e-mail ⤵



0 коментарі:

Дописати коментар